Is wolwasmiddel van het merk Formil van de LIDL ook te gebruiken voor andere stoffen? Het ruikt namelijk heerlijk en ik was er het liefst alles mee!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Formil is ook als beste uit te test gekomen bij Kassa (of was het Radar). Waste schoner dan de dure merken.

Het beste antwoord

Ja hoor, hier kun je alles mee wassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan doe ik dat, want het ruikt heerlijk! Daar kan geen ander wasmiddel tegenop! Kan het ook geen kwaad voor de werking van microvezeldoeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Carscho: Ik gebruik altijd alleen maar vloeibaar wasmiddel. Eens per 2/3 maanden laat ik de wasmachine een keer op hoge temperatuur (leeg) draaien met een kopje soda erin. Geen last van vetluis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Marjolein: kan volgens mij geen kwaad voor microvezeldoeken. Als je maar geen wasverzachter gebruikt. Wat betreft dat wolwasmiddel, het kan zijn dat het voor bepaalde vlekken niet agressief genoeg is. Misschien is het wijs om echte vlekken voor te behandelen met een vlekkenmiddel bijv. Vanish.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de snelle reacties! :)

Andere antwoorden (1)

dat kan je overal voor gebruiken...
ik gebruike die zelf ook.. voor zowel bonte was fijne was witte was enzz...