Onze, oude, eiken tafel heeft veel vlekken en kringen en dit gaat er met meubel olie niet of nauwelijks meer uit. Hoe lossen we dit toch op?

Schuren is geen optie. We gebruiken momenteel Pledge Meubelolie. Is het een kwestie van vaker aanbrengen of de lap er overheen laten liggen?

11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

olijfolie er op wrijven en daar doorheen as van sigaretten
Flink inwrijven en de volgende dag is het weg.

Heb het zelf geprobeerd.....goed gelukt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je zou het met wat olijfolie en as kunnen proberen..
beetje olijfolie op de vlek en dan een sigaretten as erbij doen goed wrijven in rondjes,..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Meubeline lukte het ons altijd, te koop bij drogisterijen, bouwmarkten en sommige supermarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een papje van een deel spiritus en een deel slaolie in een bakje en wrijf dat met een oude kurk op de vlekken of kringen. Laat het even intrekken en het hout ziet er uit als nieuw.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=vaxygDsHnHUVOJQTsK
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou de tafel kunnen schuren