Hoe kan ik deze stoel het beste reinigen?

eris ongeveer 1 liter frituuroilie op de zitting van de bijrijdersstoel in mijn auto gelekt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

eerst heel veel zout erop gooien...........drogen...en dan opzuigen
Daarna......met lauw sodawater ontsmetten.......spa rood extra schoonmaken......drogen..en dan groene zeep of SHOUT gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het erin getrokken is, lijkt mij de enige optie om het professioneel te laten reinigen.
Je kunt met 'gewone' schoonmaakmiddelen namelijk alleen de bovenste laag schoonmaken, maar als je er dan lang in zit, komt de olie er toch weer door.
Als je het toch zelf wil doen, kun je misschien een apparaat huren, zoals die in deze link:
http://www.hagerty.nl/reinigen/autobekleding-reinigen.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soda op strooien laten in trekken en weer opzuigen,en dat een paar keer herhalen.
kranten op de stoel leggen en daar over heen een zak met daar op een lap stof,en dan de kranten vaak wisselen.
Anders trekt het in je kleding.
Veel succes met deze lastige en vieze klus