Wie weet een goedkope(re) waspoeder voor de witte en bonte was, die je vuile was ook echt goed schoonmaakt?

Heb nu merkwaspoeder, ariel colour actilift en Omo. Die bevallen mij het beste, maar om geld uit te sparen, misschien is er ook een die vele malen goedkoper is en die ook zeer goed is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor vlekken op mijn kleding heb ik altijd ariel vlekverwijderaar (bij de c1000 regelmatig in in de aanbieding voor 1 euro) En verder heb ik goedkope wasmiddel. Als ik weer eens zit te knoeien met eten ofzo gaat het gelijk in de ariel vlekverwijderaar en daarna gewoon in de wasmachine met goedkoop wasmiddel. ook dure wasmiddel haalt niet altijd alle vlekken er uit. Dus dit is voor mij ideaal en toch nog voordelig. Misschien ook een idee?

Antwoorden (9)

Subliem van de Action, prima spul!

Deze Subliem van Action is bij 30 graden minder maar bij 40 of hoger zie ik geen verschil met het duurdere Lidl product.
Wit 3 liter voor €1,99
Color 3 liter voor €2,59

Toegevoegd na 39 seconden:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=36200&start=40
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vooral zuurstofrijk wasmiddel werkt het beste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De wasmiddelen van de Aldi en Lidl komen vaak als beste uit de test, en zijn veel goedkoper.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de reden dat deze wasmiddelen altijd goed uit de test komen is het enorme prijsverschil met de A- merken (als die niet in de aanbieding zijn).
het gaat nl om de prijs/kwaliteitverhouding.
als het alleen om de kwaliteit zou gaan, komt er ws iets heel anders uit die testen!
zondag
11 jaar geleden
Desondanks wassen ze goed schoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leer ik net dat de Una color veel beter schoon wast dan de colorreus... Ik doe iets fout ;-)
jodyenboyke
11 jaar geleden
Het merk van de Lidl is niet alleen om de prijs als beste uit de test gekomen hoor! Ook omdat het net zo schoon als Ariel wast. Gebruik het al jaren, prima spul
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf vind ik Una heel vies ruiken en koop die daarom niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind het én niet schoon wassen én stinken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de kleuren vervagen als een gek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog meer spullies en nog meer luchies, bah. En dan zeker net onder de douche vandaan, shampoo, douchegel, bodylotion en deodorant, hup in die net gewassen, verzachte en kunstgedroogde kleren. Geen wonder dat het overal stinkt.
vaak zijn de huismerken van een winkel net zo goed als een merkproduct..en scheelt misschien een euro..
je betaald namelijkook de naam van een product, en ook de verpakking..

dus gewoon een keer een huismerk uitproberen, als het je niet bevalt kan je alsnog weer overschakelen naar wat je gewend bent..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het scheelt niet een euro hoor; het scheelt een veelvoud.
Budgetmerken kosten om en nabij de 3 euro de 1,5 liter en zijn uitstekend. Voor een zelfde hoeveelheid merkspul betaal je al snel rond de 8.
En ze zijn inderdaad eigenlijk altijd net zo goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik koop altijd bij de MD
ik betaal € 3,60 voor 2 liter wasmiddel...
wit en gekleurd..
ik koop nooit die dure wasmiddelen..
ik ben er tevreden over..
af en toe wat echt vuil is een nachtje in de biotex, en hup weer schoon..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goede tip om het gewoon eens uit te proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@marleen: ik doe mijn boodschappen altijd bij de ah en koop altijd A-merken, maar alleen als ze in de aanbieding zijn. dan kosten ze 9,99 euro per drie flacons van 1,5 liter.
valt reuze mee dus!
omo klein en krachtig is in de aanbieding soms maar 2,50 euro per flacon.
Heb zelf uit 'geldnood' het huismerk van de Aldi een tijdje gebruikt, was ik niet erg tevreden over.
Nu gebruik ik het huismerk van AH, niet Euroshopper nee AH, dat is weer iets duurder dan de Aldi, maar daar ben ik wel tevreden over.
Het was twee weken geleden in de aanbieding en met mij doen velen dat, dat weet ik, kopen in de aanbieding is er een, of meer gratis, prima toch ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb jarenlang in de kraamzorg gewerkt en bij veel mensen de was verzorgd met verschillende machines en wasmiddelen.
mijn ervaring met de A-merken is toch echt vele malen beter dan die van de aldi en de lidl! het wast niet schoon en het stinkt ook nog eens! bléh!
over het ah merk ben ik wel heel tevreden.
ik koop voor mezelf alleen wasmiddelen in de aanbieding en dan valt de prijs ook reuze mee!
goede tip dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier ook een AH-fan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gonzo: als het stinkt doe je er te veel bij. En als de was stinkt, wil dat zeggen dat de wasmachine vies is en er een keertje gekookt moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie tip stippel, dankjewel !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel niet die rioollucht die uit een wasmachine kan komen als je teveel wasmiddel (en vooral wasverzachter) gebruikt, maar de geur van het wasmiddel zélf.
als ik bijv. met Ariël of robijn was, ruikt mijn was daarna heerlijk, maar met het wasmiddel van de Lidl vind ik het stinken naar toiletverfrisser!
ik draai regelmatig een kookwas en gebruik ook twee keer per jaar de wasmachinereiniger van HG.
bij mij dus gelukkig geen rioollucht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
krol, hoe heet het budgetmerk van de jumbo ? en is het budgetmerk van de jumbo zonder wasverzachter goedkoper dan van AH ? ik houd ook helemaal niet van al die gedwongen luchtjes en ik huil, want mijn portemonnee is altijd leeg...! ;)
Het wasmiddel van de Hema; is erg goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedkopere wasmiddelen komen vaak als beste uit de test van de consumentenbond. Maar dan moet de machine zelf wel schoon zijn! Dus 1x per maand spoelen met machine reiniger (of leeg op 90 graden wassen), deur open laten staan als je 'm niet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lastig om antwoord op te geven maar ik kan je een middel voorstellen wat in Frankrijk als wondermiddel wordt gezien. Het heet natriumbicarbonaat. In Nederland heet het zuiveringszout. Gooi met het gebruikte wasmiddel ook een flinke lepel zuiveringszout in de wasmachine. Het middel kan ingezet worden bij vlekken zoals van tomatensaus etc. maar ook transpiratievlekken en wat gore witte handdoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik inderdaad een huismerk, maar voeg eens een flinke scheut azijn toe.....ook in het wasverzachterbakje.
Je was wordt schoner.......zachter en ruikt echt niet naar azijn.bovendien heel goed voor je machine......ook soda toevoegen helpt echt
En natuurlijk als er aanbiedingen zijn en die zijn er vele.inslaan.