Hoe maak je de cementvoegen in de badkamer weer schoon?

Wij hebben grijze cementvoegen (tussen de tegeltjes) in de badkamer, hoe kan ik ze weer wat lichter grijs maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

"Bij de bouwmarkten verkopen ze daar "voegenreiniger"voor. Tubes die je over de voeg moet halen, nadat je ze vetvrij gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik voegenfris. Zie het onderstaande filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit werkt prima,heb het zelf ook gebruikt,je moet alleen niet te lang wachten met de resten op de tegels te verwijderen want anders ben je wel even bezig met schoonmaken.
Die maak je schoon met een mengseltje van bleek en soda. Hier smeer ik de voegen mee in en laat dit een kwartier intrekken, daarna afspoelen met water en de voegen zien er als nieuw uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd dikke bleek voor in de wc, dat spettert niet zo. Ik breng het aan met een nagelborsteltje of in kleine hoekjes met een ( oude) tandenborstel. Borstel het er goed in, een half uurtje laten intrekken en dan afspoelen met de douchekop. Werkt prima zo.