Hoe krijg ik dieselvlekken uit mijn blauw suede laarsjes?

Ik heb diesel gemorst op mijn laarsjes en kreeg van iemand de tip dit te deppen met spa rood, geen effect, zoals ik al dacht. Kan groene zeep werken? Ik weet het echt niet maar baal zo ontzettend :(

Renske

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14K

Antwoorden (1)

Diesel is een product dat na verloop van tijd op een natuurlijke wijze verdampt. Het proces kun je versnellen door je laarjes enige tijd boven het stoom van je 'kokende' waterkoker te houden en met een oude tandenborstel te poetsen. Misschien moet je dat nog een keer herhalen en vervolgens laat je je laarsjes drogen en borstelen met een koperen borstel. Gebruik vooral geen agressieve schoonmaakmiddelen.