Wie weet waar ik knijpers kan krijgen met extra knijpkracht?

Mijn knijpers schieten altijd los als ik een overtrek, dekbed, slaapzak enz. aan de waslijn heb. Zeker als het ook nog een beetje waait. Ook de gewone lichte was schiet regelmatig los omdat de knijpers niet genoeg knijpkracht hebben. Ik heb al diverse soorten, tot en met aluminium knijpers uit Frankrijk gekocht, maar geen enkele soort is tot nu toe stevig genoeg. Vroeger heb ik wel eens knijpers gehad die stevig knepen en die hadden 4 streepjes op elke knijper staan. Geen idee waar ik die vandaan had en die zijn zo langzamerhand allemaal versleten /gebroken.
Wie O Wie weet waar sterke knijpers te koop zijn? Ik ben niet op zoek naar een ander ophangsysteem en wil ook geen houten knijpers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of meer knijpers, en zowel de onderkant als de bovenkant aan de lijn maken. Is geen antwoord op je vraag, maar misschien wel een tijdelijke oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekend probleem!

Antwoorden (4)

Het lukt me niet ze in Nederland te vinden, maar wel in België: http://www.blancheporte.be/dut/extra-sterke-wasknijpers-set-van-30.aspx?code=210023&type=tcs
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
mijn moeder heeft grotere knijpers van plastic van sorbo per 16 verpakt, te koop
ik weet niet hoe je je was ophangt maar het wil ook wel helpen als je het dekbed niet langs de rand op hangt maar het hele dekbed over 1 of 2 waslijnnen gooit, dan is het gewicht verdeelt aan beide kanten van de waslijn en hoeven de knijpers maar in feite de helft van het gewicht te dragen dus minder kans dat ze los schieten.
dat je het dekbed als het ware dubbelvouwt over de waslijn heen in plaats van het aan de rand en hoeken op te hangen.

Toegevoegd na 25 minuten:
zie foto

Toegevoegd na 30 minuten:
probeer een foto toe te voegen..
maar dat wil niet echt.. misschien nu wel?

Toegevoegd na 1 uur:
3de poging foto toevoegen

Toegevoegd na 1 uur:
nu dan een foto met jpg type in 2 mb...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Een foto moet eerst worden omgezet in JPEG- of PNG-formaat, en hij mag niet groter zijn dan 4 MB. Dan pas lukt het om 'm geplaatst te krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pgn bestand word 15 mb en als ik omzet in jpeg en kijk later bij eigenschappen is het jpg, en die jpg zette ik net op gv maar zonder succes dus
wat je zoekt zijn stormwasknijpers
ik heb ze ooit gekocht bij blokker
mijn moeder bij de aldi
zijn groter dan gewoneknijpers en ook wat breder
wellicht bedoel je die
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wasknijpers met zo'n rubber binnenkant hebben meer grip op je was. Ik gebruik ze altijd en hang m'n was op een plat dak dat aan 2 zijden open is, dus de wind raast er soms flink overheen en heb nooit problemen. Ik heb ze al eens gekocht bij de Hema, Xenos en Action.