Hoe krijg ik harsvlekken uit mijn leren jasje?

heb het geprobeerd met nail polish remover, maar dat lukte niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Heb je hars aan je handen, dan helpt spiritus geweldig goed, dus zou ik denken van je leren jasje haal je het ook zo af, weet echter niet wat het doet met het leer, waarschijnlijk niets, want spiritus is alcohol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iemand zei eens tegen mij: hars krijg je van je handen af door ze stevig over je haar te wrijven. Ik probeerde het en het lukte! Misschien het proberen waard. In ieder geval onschadelijker dan nail polsh remover. dat is een oplosmiddel en het zou me verbazen als dat niet de verf van het leer heeft aangetast.