Hoe permanent marker van stof verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de vlekkenschaar natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t is eigenlijk een soort plastic/stof. van mijn sporttas.

Het beste antwoord

Je kan het met (een heel klein beetje) cif of tandpasta proberen. Heel voorzichtig doen, want je zou de stof kunnen beshadigen. Maar ik zag uit je reactie welke stof het was, en volgens mij moet dit lukken.

Wat ik zelf zou proberen is om allemaal schoonmaakmiddel erop te gooien. Natuurlijk geen bleekmiddel ofzo. Maar dan zie je vanzelf wat er werkt.
Als dit geen effect heeft zou ik er een mooi hartje of een peace teken ofzo van maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t is er niet helemaal uitgegaan. maar ik heb t idd geprobeerd met heel veel schoonmaakmiddeltjes en ook tandpasta.
het idee van een hartje ofzo r van maken vind k erg leuk, maar helaas was dat voor mij geen optie. ik had namelijk iets te groot mijn nummer op mn tas geschreven en nouja, nu is t grijzig, niet meer dik zwart;p

Andere antwoorden (2)

Ga naar een drogist en koop daar van Beckmann de viltstift/merkstift vlekkentovenaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eens voorzichtig proberen (eerst op een onopvallende plaats) met een doekje met wat wasbenzine.