Als je een voorgeschreven dosering allesreiniger in een emmer met water gooit, hoe lang duurt het voordat dit opgelost is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lost niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt een mengsel, geen oplossing inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als men bij 100 milliliter allesreiniger 5 liter water voegt, dan lost die hoeveelheid allesreiniger ook niet op? En wat is precies de kwalificatie van het schuim dat dan onstaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 100 ml vermengt zich met de 5 liter.

Het beste antwoord

even met de mop of je hand er door roeren, en het is gelijkmatig verdeeld.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :)

Andere antwoorden (1)

Eerst allesreiniger inde emmer doen en dan water er bij (warm) dat werkt het beste op het moment dat het water erbij wordt gedaan lost he automatisch op. Dat gaat nog sneller en beter als het water warm is