Voor dat je het in de wasmachine doet, eerst klinkklare afwas ( dreft) op smeren. Dit goed laten intrekken en daarna met een borsteltje wassen. eventueel daarna nog met een was meedraaien. Je hebt ook van HG reiniger tegen olievlekken. (Bij bouwmarkt of doe het zelf zaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wasmiddelen zijn daarvoor gemaakt. En als het niet werkt kun je als extra Vanish (een kennispartner van GV) gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vlek insmeren met st Marc en daarna wassen met st Marc in plaats van wasmiddel. Verkrijgbaar bij de bouwmarkt.