Mayonaise vlekken bevatten vet. Verwijder overtollige mayonaise voorzichtig met een mes of een lepel. Mayonaise vlekken zijn heel goed te behandelen met Vanish Oxi Action Gel.

Mayonaise vlekken rechtstreeks behandelen met Vanish Oxi Action Gel. Wrijf zachtjes over mayonaise vlek met de doseerbol met gel. Mayonaise vlekken 5 minuten laten inwerken met de Vanish Oxi Action Gel.

Mayonaise vlek
Kleding met een mayonaise vlek wassen met toevoeging van Vanish Oxi Action Gel.

Doe 60 ml gel met de doseerbol bij het reguliere wasmiddel. Was de kleding met mayonaise vlekken zoals voorgeschreven. De mayonaise vlekken zullen verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Even inlaten weken met vanish en daarna in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein beetje afwasmiddel erop en dan in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst de mayonaise met een lepeltje wegschrapen en dan breek je de vetten af door te deppen met wasbenzine of glycerine. Is de vlek nog niet weg, dep de vlek dan met ossengalzeep of een biotex depper en was hem aansluitend.
amc
12 jaar geleden
bij de wibra heb je een gele ontvetter hij is een goed middel ik gebruik hem ook voor vlekken hoeft dus niet zo duur te zijn net als vanish.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vlek van mayonaise kun je verwijderen door het te laten weken in lauwwarm water met Biotex. Daarna even uitwassen.

Toegevoegd na 44 seconden:
http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/1746/mayonaise-vlek-verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
los een steradent, of ander kunstgebitreinigings tablet, op in een half kopje warm water, haal de mayonaise zoveel mogelijk weg met een lepel, giet het nog bruisende spul op de vlek en dep de vlek uit de trui. Daarna kun je de trui wassen of op laten drogen.