Nagellak remover,heb je altijd bij de hand,zachtjes wrijven en het is gepiept.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer het eens met tandpasta of eau de cologne.
Gewoon eraf wrijven.
Alcohol werkt ook voor een balpenstreep.
12 jaar geleden
Met wat wasbenzine (goed wrijven) en eventueel (daarna, niet tegelijk) wat chloor (desnoods een nacht laten intrekken) kom je meestal een heel eind. Ook aceton wil wel eens helpen, maar ik weet niet precies wat dat doet met je playmobil. Wellicht eerst even uitproberen op een klein stukje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op kunststof wil wasbenzine nog wel eens wonderen verrichten. Een gewoon sopje wil ook wel helpen. Anders kun je een gum voor balpen proberen. Eerst op een onopvallende plek kijken of het geen kunststof dof maakt of afslijt!

Toegevoegd na 56 seconden:
http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/779/balpenvlekken-verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met babybillendoekjes krijg je het er gemakkelijk af.