hoe maak je een laminaat voer goed schoon maar dat je niet uitglijd dus anti slip>>>?

mijn moeder maakt vaak de vloer schoon maar als het droog is glijden we uit..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar maakt ze het mee schoon?

Antwoorden (4)

Daar is weinig aan te doen daar het de eigenschap is van de kunststof bovenlaag.Er is wel anti slip was te koop maar dat maakt het er niet fraaier van.Je gaat namelijk matte banen van de anti slipwas zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoonmaken zoals je gewent ben, daarna 1 of 2x na dweilen met schoon water.
Wel 2 emmers gebruiken.
Dweil of vloerwisser in 1e emmer nat maken, stukje dweilen,
*Daarna in 1e emmer uitspoelen, door 2x emmer halen en weer dweilen*
Stukje tussen * en * herhalen tot de hele vloer gedaan is.
Geen gladde vloer, wel schoon, want je hebt de waslaag er weer af.
Dit heeft geen invloed dat de vloer weer sneller vuil wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat ze teveel schoonmaakmiddel toevoegt aan het dweilwater.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sopje met andy doet wonderen en wordt niet glad.
Suc6