Hoe krijg ik een witte verfvlek uit mijn zwarte spijkerbroek?

Ik ben een tijdje geleden met mijn zwarte broek hard tegen een wit kastje van iemand aangekomen. Nu zit er dus een witte veeg op mijn zwarte spijkerbroek die ik er ook niet met wassen er uit krijg. Wat kan ik doen om die vlek er toch uit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
MissBiggie
12 jaar geleden
Vlekkenschaar !!

Antwoorden (5)

Je had dit beter kunnen proberen voordat hij in de was ging.
je kunt nog proberen met:
oplosmiddel zoals wasbenzine.
insmeren met groene zeep
inspuiten met gele dasty van de Wibra, dat spul ontvet als n gek, tijdje in laten trekken, weet niet of het bij verf werkt.
Ik neem geen enkele verantwoording als het fout gaat, maar nu draag je de broek waarschijnlijk ook niet meer.
nog een optie: als werkbroek gebruiken
anneliez
12 jaar geleden
Ben bang, dat alleen nog een schaar hier iets aan kan doen.
Het beste is de broek maar af te schrijven of bij klusjes te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de broek verven, dit is heel eenvoudig te doen met Dylon in de wasmachine, verkrijgbaar in de drogisterij, er hoeft alleen zout bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met ossengalzeep insmeren, 1 uur laten intrekken en dan zo de wasmachine in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eventueel proberen om de verf eraf te krabben met de een mesje. Voorzichtig, want de stof zal natuurlijk ook wel wat beschadigen, maar wellicht ziet het er na die behandeling beter uit dan met verfvlek.
Dit is voor grotere oppervlakken niet geschikt, maar wel het overwegen waard voor een kleiner oppervlak.

Je moet er maar van houden:
Als je soms toch al met gaten in je broek loopt (dat is toch in, versleten broeken?), dan kun je ook minder voorzichtig met het mesje de verf eraf krabben. Krijg je meteen een originele slijtplek in je broek, die niemand anders heeft.