Een dag lang laten weken in een afwasteiltje met biotex doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met brillo , suk6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat een tijdje weken in een zeer warm sopje met sodakristallen.
fremar
12 jaar geleden
Dag laten weken in heet water met een afwasmachine tablet.
Daarna met een schuursponsje de rest verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij aan en niet ingebrand is, moet dat met staalwol lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nacht laten weken in heet tot kokend water waaraan royaal natriumbicarbonaat aan toegevoegd is. Het lost alle vuil op en maakt je pan heel makkelijk schoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de onderkant zou je 'm met een haakse slijper kunnen reinigen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staalwol en cif of chemico ... dat lukt zeker
12 jaar geleden
Een metaalachtig schuursponsje kan je daarvoor kopen in de superette en in de kruitvat en andere droogisterijen verkopen ze een spray die specifiek dient om aangebakken spul te verweideren van kookpannen en potten.
Ook je bakplaat van de oven kan je ermee doen.