Hoe krijg je bloedgeur weg?

Tweede kerstdag viel mijn zoon over de drempel bij mijn dochter met een fles wijn, hij kwam erg ongelukkig terecht en snee zich in zijn hand, de gang lag behoorlijk onder het bloed, we hebben het wel schoon gemaakt, maar er blijft een ijzige geur hangen..
schoongemaakt met: gloor,soda, allesreiniger,dettol,citronella,maar helaas niets werkt...
waarmee gaat die geur weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Misschien schoonmaakazijn? Daarna natuurlijk wel goed luchten. Sowieso zou ik de boel lekker laten luchten, misschien dat dan de geur miner wordt na verloop van tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stom misschien, maar ik heb eens gehoord dat melk goed werkt.