Hoe moet je een rubberen warmwaterkruik wegleggen als je het water eruit gegoten hebt? Met de schroefdop erop of met de schroefdop eraf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Met de dop er af, om de dop niet kwijt te raken kan je hem het best aan de hals van de kruik vastmaken met een elastiekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dr'op!
Het restje vochtdamp zorgt ervoor dat je kostbare rubberen kruik niet kan uitdrogen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kruik meestal met water en al vergeet tot ik 'm weer eens nodig heb. Dus soms ligt ie van de ene tot de andere winter verloren in een hoekje.
Misschien is dat niet de beste manier, maar die kruik gaat al wel heel erg lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook het beste om hem zo te bewaren. Anders droogt de rubber uit. Ik doe op deze manier al 5 jaar met dezelfed kruik en ik gebruik hem vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij is tussen de 15 en 20 jaar oud, en wordt alleen in de winter gebruikt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik leg hem ook al jaren gevuld weg, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is een kruik gevuld te bewaren i.v.m. lekkage die je dan kunt krijgen.