geen probleem met wat CA debonder of wat aceton.
met pure aceton wel even checken op een onzichtbaar plekje.

plekje goed indeppen en dan word het zacht en kan je het er een heel eind afrullen.

hoop dat het je helpt

groet

Dennis van Beek
http://doehetzelf.dvanbeek.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijmresten lossen op door aceton. Zorg ervoor dat het aceton dit zit bijvoorbeeld in nagellakremover onder de lijmrest kan lopen. Laat dit even inwerken en wip het plakkaat eraf met een mesje of spatel. Let op! Aceton mag je alleen gebruiken op producten van natuurvezel. Wil je het uit kunstvezel krijgen probeer dit dan door met een ijsklontje in een zakje overheen te gaan. De lijm word dan har en is zo gemakkelijk te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even laten inweken met nagellakremover en je wast het er zo uit.