waarom geeft mij kat als ze geaaid wordt van die kleine beetjes in mijn vingers ?

Het is niet pijnlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van mij kwijlt mn hele hand onder ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare: Dirty mind?

Het beste antwoord

Het klinkt misschien heel stom, maar het kan een liefdesverklaring zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor is niet stom ,ik vind het wel grappig als het zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha Rieneke zegt het veel beter dan ik, maar we bedoelen hetzelfde..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vandaar dat jullie allebei een een duimpje krijgen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor jou antwoord ,je was de eerste met je antwoord ,dus de beste!

Andere antwoorden (5)

dat wordt ook wel liefdesbeetjes genoemd :)
soms ook vinden katten het zo zalig om geaaid te worden, dat ze een beetje overprikkeld raken.
door het geven van kleine beetjes vloeit de overtollige energie weer af.
Rieneke1
14 jaar geleden
Je kat houdt van softe SM.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t zijn liefdes-beetjes,...zo lief...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat deed onze kat ook en het antwoord van de dierenarts was dat ze dan een soort van nesteldrang toont.Doen ze namelijk ook bij de moederpoes)
ze voelt der dan op der gemak en veilig.ook laten ze dat merken als ze op schoot liggen en dan aan je kleding gaan bijten (sabelen)en met de voorpootjes een soort van graaf beweging maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
klopt, melktreden is een soort van overgebleven nestgedrag.
helaas zijn het vaak katjes die te jong bij moeders weg zijn gegaan die op je kleren sabbelen.
veel katjes gaan met 7 weken de deur uit, terwijl ze eigenlijk tot 13 weken zouden moeten blijven.
Doen jonge mensjes ook wel bij elkaar als ze elkaar aaien, liefdesbeetjes zijn niet voorbehouden aan katten.