Hoe krijug je hondehaaren van een zwarte jas af als borstelen niet eg helpt ?

Toegevoegd na 37 seconden:
krijg moet het zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je toch aan het verbeteren bent, dan mag je er ook wel 'hondenharen' en 'echt' van maken... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/makkelijkste-manier-kattenharen-fleeze-stof.16516

Antwoorden (11)

Probeer het eens met plakband. Snel en effectief...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omgekeerd gewikkeld om een borstel uiteraard.....dus met de plakkende kant naar buiten.
Ha, die Pinkeltje;

Met een speciale schuier, voorzien van een strook kunstfluweel. Of anders met een licht vochtige doek. Of met de stofzuiger. Of anders uitkloppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak een rol breed plakband,en ga er overheen,iedere keer,ze blijven aan het plakband plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een kleefroller gaat het veruit het beste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad zoals al aangegeven hierbove met plakband.

Maar er is ook een hele zachte rubberenborstel te koop bij blokker. Zelf gebruik ik deze voor kleding, bank, auto, hondenkussens, kleed, en deurmat daar kan geen stofzuiger tegen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je zeker nog nooit met een Baptista stofzuiger uit 1967 gewerkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat zegt mij helemaal niets maar vertel?
Trekker waarmee je de ramen doet er overheen. De haren blijven door statische elektriciteit aan de trekker plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er speciale borstels voor, het ziet eruit als een haarborstel maar dan van een speciaal soort rubber waar de haartjes allemaal aan blijven plakken. Echt magisch! Te krijgen bij de dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* plakband werkt goed

* ook de roller heb ik goede ervaringen mee (de eerste keren)

* Maar ook de wasdroger helpt, even een minuutje of vijf tot tien erin en ook op die manier kun je van je haren afkomen. Die verdwijnen mooi in het filter en daar eb je dan geen last meer van. Het werkt vooral goed met truien en shirtjes, maar een jas moet ook kunnen!

Toegevoegd na 36 seconden:
+h
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De goedkoopste, makkelijkste en beste manier is de volgende:
Maak je hand enigszins vochtig en strijk ermee over je jas.
Goed vegen met je hand, en eventueel herhalen.
Kost geen cent en gegarandeert resultaat.
Helpt ook goed bij kattenharen, en om haren te verwijderen van stoffen banken en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens met een natte doek.
Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon een vochtige doek helpt perfect,of nu en dan je jas stofzuigen