Kan je nike air max classics in de wasmachine doen?

Zo ja, hoe heet kunnen ze gewassen worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (3)

Ja hoor, hier was ik ze op 40 graden. Soms kan het zijn dat de zool wat gaat loslaten, met een beetje ' super lijm' is dat zo weer verholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt ze wassen, wel even in een kussensloop doen en als het kan de wasmachine op handwas zetten en niet laten centrifugeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan heb ik ook al een paar keer gedaan. In een kussensloop of wasnet doen niet centifugeren. Moet je niet doen als je nike's al paar jaar oud zijn want dan laat idd de zool los. niet te warm zo hem op 35 graden doen of 40 maar niet warmer.