Wie adviseert mij over de wasmachine samsung WF0704Y7E ?

Altijd gewassen met een Miele wasmachine en nooit problemen. Helaas nu een (veel) kleiner budget en kom via reviews vaak uit bij de samsung WF0704Y7E. Schijnt een goede machine voor een lage prijs te zijn (€ 469,00 is het goedkoopst). Maar de reviews zijn zo lovend, dat ik ga denken dat ze er door Samsung zelf opgezet zijn.

Dus is mijn vraag: wie heeft met dit type wasmachine (en eventueel de service van Samsung) goede, danwel slechte ervaringen?

Bedankt voor jullie aanvulling op de huidige reviews!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Lastig hoor, om dat soort dingen te moeten beoordelen. En die die reviews zijn inderdaad allemaal wel erg positief...
Ik heb even naar de test van de Consumentenbond gekeken, maar het model dat jij noemt is niet getest. Als "Beste koop" wordt aanbevolen de Whirlpool Nevada 1400; 429 euro, cijfer 6,6. (Best uit de test komen natuurlijk de dure Mieles). Ook de Whirlpool Denver 1600 (395 euro) scoort een 6,6. Direct daarna volgt de Samsung WF 8604 AFV (350 euro) met als cijfer een 6,4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach wassen doen ze allemaal, die testen zeggen ook niet alles. Ik was altijd met goedkopere machines, tegen 1 dure Miele kan ik 2 goedkope kopen, die hoeft dan ook geen 18 jaar mee te gaan:)

Antwoorden (3)

Wij hebben gedurende een 5-tal jaren een Samsung-wasmachine: zonder één enkel probleem zeer veel gewassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk heb ik geen ervaring met de Samsung wasmachine, maar juist wel met Zanussi. Ik heb 15 jaar geleden de Zaffiro gekocht, en deze werkt nog steeds perfect. Nog nooit iets aan gehad zoals dat heet. Misschien eens zoeken? Ik weet niet of dit model nog wordt gemaakt, maar op ondervermelde website staat een aantal van Zanussi (zie bronvermelding). Er zijn er vast nog meer! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook eens op Marktplaats kunnen kijken. Er gaan namelijk regelmatig mensen samenwonen, die niets aan twee wasmachines hebben en er dus een te koop zetten. Dat zijn vaak heel jonge machines, die er gloednieuw uitzien en zijn.

Dat scheelt honderden euro's. Je hebt dan ook nog alle keus.
Ivana