Kwestie van werkelijk je gehele auto aan de binnenkant goed schoonmaken. Dus niet alleen de ramen. Maar ook de bekleding, dashboard, vloermatten, onder de stoel, dak aan de binnen zijde, etc. etc. etc.

En gebruik een goed (algemeen) reinigingsmiddel. Eventueel met een bepaalde frisse geur die jezelf aangenaam vind...

Wanneer je dit niet grondig aan pakt dan krijg je de geur er ook niet uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Floridawater is een goede manier... Kun je kopen bij een chinese grutter...

Beter dan zo´n spuitbus die de geuren opeet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt weg krijg je het waarschijnlijk niet, je hebt wel speciale geurvreters en middeltjes bij Halfords, misschien moet je daar eens kijken. Gebruik in ieder geval niet van die luchtverfris-spuitbussen! Dan ruft je auto dáár namelijk naar, dan heeft de gemiddelde automobilist toch liever een sigarettengeur als je 't mij vraagt.
Ik heb de hele bekleding geschrobt met warm water en daarin groene zeep opgelost.. de matten zijn gewoon de wasmachine ingegaan, daarna het overige interieur met speciale interieur spray geboend en de ramen met spiegelspray en daarna al het kunststof ingespoten met dashboard spray.. Was even wat werk maar het luchtje was er wel uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga zelf roken, dan ruik je het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inruilen lijkt me 't beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten alle bovenstaande tips; niet vergeten je interieurfilters te vervangen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een glas met azijn in de auto, en weg is de geur.