hoe kan dat? pik zwart water bij ramen lappen

ik lap regelmatig mijn ramen maar ik heb steeds pik zwart water op mijn vensterbank als ik ramen lap.. alleen in dit huis, nog nooit eerder gehad in mijn andere huizen... hoe kan dat nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wordt daar veel gerookt
ronron1212
12 jaar geleden
dan is het gelige en niet zwart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woon je in een drukke straat waar veel verkeer overheen rijdt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik woon in een doodlopende straat (5 huizen verder als mijn vorige huis), ik rook niet in huis (i.v.m. mijn kinderen) ik heb ook cv. de vorige bewoner is een aparteling ik dacht ook dat ze aan voodoo deed ofzo..(mischien daarmee te maken?) als ik t 3 keer achter elkaar lap blijft het zwart terwijl t er wel schoon uitziet

Antwoorden (4)

Heb je nu een kachel of open haard? In dat geval kan het roetvorming zijn en is het aan te raden om de schoorsteenveger te laten komen. Ik heb het nooit echt pikzwart gehad, maar wel donkerbruin, en sinds we CV hebben en de schouw eruit is heb ik daar geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk woon je nu aan een weg met meer uitlaatgassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ juist heb er ook heel veel last van
als je vaak kaarsen brand krijg je ook zwart water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aks iemand veel rookt komt het waarschijnlijk daar van