Hoe krijg ik die vervelende vlek(ken) van mijn Ugg's?

Ik heb nieuwe Uggs gekocht en ik merk de laatste tijd dat je vlekken op zitten. Het komt door mijn fietsband die er dan over heen gaat, en een vlek tovert. Ik durf het nog niet met water te wassen, en al helemaal niet in de wasmachine.
Ze zijn net nieuw dus ik ben er erg zuinig op.

Ik las laatst ook over speciale sheepskin cleaner voor Ugg's ( Zie de 1e foto) Werkt dit goed? Is dit spulletje duur, krijg ik dat soort vlekken er mee weg? En kun je dit ook voor andere vlekken gebruiken?
Alsjeblief help me.

Toegevoegd na 5 minuten:
Foutje, dat 'zie 1e foto' moet zijn: zie eerste reactie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Echte Uggs moet je in ieder geval niet in de wasmachine stoppen, daar kunnen ze heel slecht tegen. Er zijn speciale reinigingssetjes voor Uggs te koop die een reinigingsmiddel bevatten en tevens een verfrissingsspray. Hiermee kun je de Uggs reinigen.

Na het reiningen vul je ze met krantenpapier en laat je ze aan de lucht drogen. Krantenpapier regelmatig verwisselen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt het ook met droog tapijtreinigingspoeder proberen, van Citin of Tapur