Wat is een vlekkenschaar ?

En hoe ziet die er uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.9K
Ivana
14 jaar geleden
http://www.joostdevree.nl/shtmls/bouwmoppen.shtml Hier vind je de andere artikelen van hetzelfde kaliber.

Het beste antwoord

Vlekkenscharen zijn bedoeld om vlekken uit o.a.kleding te knippen,zonder de kleding te beschadigen. Tot op heden is dat nog niet gelukt,dus een vlekkenschaar is een utopie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een gewone schaar. Als grapje bedoeld, een vlek die niet meer weggaat knip je dan maar uit je kleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat vast de nieuwe "punkmode" worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh...ik dacht eindelijk een oplossing te hebben voor de vlekken in mijn kaftan ;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu Sherpa, dan ben kan je bij deze, trendsetter worden;-)
Deze is vergelijkbaar met, een glazen waterpomptang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de link is een allesknipper te vinden (dus ook vlekken!) maar ook papier en briefjes van 50 kan die knippen.

hopende u genoeg geinformeerd te hebben:

http://scharen.centralpoint.nl/fiskars/9965/schaar-fiskars-allesknipper-27cm-9965/