Hoe krijg je kleverige hars het beste van je vingers?

ik plak overal aan vast!

Rieneke1
14 jaar geleden
21.5K

Het beste antwoord

Olijfolie. Flink insmeren, even in laten trekken, beetje afwasmiddel erbij voor het afspoelen en weg plakhanden!

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders spiritus of terpentine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Probeer het eens met nagelremover !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Suus,dat is een tangetje waarmee je nagels uittrekt. Lijkt me niet effectief voor hars aan de handen!
Hars op je huid verwijder je met terpentine, wasbenzine, alcohol, aceton, spiritus, eau de cologne of jenever.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hars op uw huid verwijdert u met terpentine, wasbenzine, alcohol, aceton, spiritus, eau de cologne of jenever.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Een minnetje omdat je je dubbele antwoord laat staan.
De bronvermelding voegt niets wezenlijks toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een plusje, omdat je een minnetje hebt.
AWM
14 jaar geleden
Ik pas!
Rieneke1
14 jaar geleden
antwoordman, ik vind het wat anders als je zo'n beetje tegelijkertijd een dubbel antwoord intikt.
jij niet?
AWM
14 jaar geleden
Er zaten geloof ik 8 minuten tussen ofzo. Dat kun je nu niet meer zien. Maar wat heb je nou aan een letterlijk identiek antwoord? Weg ermee!
ik heb daar speciaal spul voor maar bij de drogisterij kun je er ook een olie voor krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terpentine werkt perfect, wasbenzine en alcohol veel minder goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleverige hars op je vingers krijg je in no-time weg met wat massage olie of gewone olijfolie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dat werkt in de praktijk voor geen meter heb ik gemerkt.
Terpetine, flesje van 1 euro bij de bouwmarkt & een doekje.

Succes!

Toegevoegd na 20 seconden:
Bouwmarkt -> Schilders artikelen