in mijn vaatwasser:

vaatwasser te vol en/of glansspoelmiddel leeg

die all-in-one tabletten zijn wat dat betreft niet goed genoeg

Toegevoegd na 43 seconden:
o ja, maar dan heb ik het wel heel bont gemaakt, zeven vol en/of verstopt
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien zit er teveel bestek in het bakje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even het bestek wat voorspoelen onder de kraan helpt meestal wel.
Bestek staat altijd wat tegen elkaar aan en dan kan het water en vaatwasmiddel er niet goed bij.
Zet ze een beetje kris-kras in de bakjes zodat er wat ruimte tussen zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vuil in de sproeiarmen

Toegevoegd na 13 uur:
Als de vaat vuil blijft, zijn er twee mogelijkheden. De gaten in de sproei-armen kunnen verstopt zitten of het filter is verstopt. Eén van de grootste boosdoeners bij het verstopt raken van de sproeigaten is kalk. Om kalkgroei te remmen, kunt u af en toe de vaatwasser een leeg programma laten draaien met wat onthardingszout. Zit het filter verstopt, haal dit dan uit de machine en spoel het goed door. Overweeg eventueel een nieuw filter aan te schaffen. Om problemen te voorkomen, kunt u het beste de vaat even grof afspoelen voor u deze in de machine plaatst.