Ik heb geen wasmachine (kleine huis), ik houd niet van de laundry. Kan ik de wasmachine samen met een buurman/vrouw gebruiken? Waar kan iemand vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het huis naast je wonen misschien de buren om het aan te vragen

Antwoorden (6)

Hang een briefje op 'n boom of lantarenpaal in de straat met die vraag. Wellicht dat er iemand reageert....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel gewoon eens bij je buren aan. Bij direct contact valt meestal het meeste te regelen.
12 jaar geleden
Ik denk dat je deze vraag moet stellen aan je buurman/vrouw! Wellicht kun je het inderdaad samen doen! Of misschien kun je wel een leuke deal maken, vraag of ze je was willen doen voor een kleine vergoeding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt een briefje op het prikbord van div. supermarkten.
Misschien dat je iemand vindt die het prettig vindt zo de kosten van het wassen te delen.
Of misschien kan je een 2e hands miniwassertje kopen( zo'n campingding),heeft mijn nichtje voor €20 gekocht toen ze op kamers ging toen ze ging studeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet een advertentie in de buurtkrant of hang het op bij de buurtsuper of wijkgebouw. In de straat hoeft dan vlgs mij ook geen probleem te zijn.
Of natuurlijk de buren aanspreken als je er een goed gevoel bij hebt. Je brengt ook je ondergoed naar de bu(ur)ren toe neem ik aan......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een lovenswaardig streven want het scheelt weer de productie van een wasmachine.

ECHTER, de meeste mensen hebben tegenwoordig zelf een wasmachine en als iemand bij mij zou aanbellen of zijn was in mijn machine erbij mag zou ik daar toch voor bedanken, ik heb er eigenlijk alleen maar last van, ik moet iemand over de vloer hebben OF ik moet de vuile boel aanpakken en het zelf doen, EN als ik een was wil draaien zit net die was van die andere erin.

En financieel wordt ik er natuurlijk amper wijzer van.

Dus volgens mij werkt de optie alleen als je SAMEN met iemand een wasmachine kunt kopen, dan scheelt die ander echt geld.

Of aankloppen bij familie, dat is toch wel een ander verhaal.

Ik vraag me ook af wat voor jou het verschil is tussen bij een prive persoon wassen of bij de laundry, ik neem aan dat je er in beide gevallen een vergelijkbaar bedrag voor moet betalen.

Maar als je het echt wilt zou je kunnen overwegen een advertentie op markplaats te zetten, bijv in de rubriek diensten en dan moet je er wel bijzetten wat de maximale afstand mag zijn.
amigo