Hoe en waarmee kan ik een douchestang die aangeslagen is reinigen en weer laten glanzen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Met azijn lukt dit goed. Doekje met azijn en poetsen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het een paar uur laat weken gaat het makkelijker, dus een doek nat maken met azijn dan om de stang wikkelen. Lukt het dan nog niet even schuur spons met jif.

Andere antwoorden (3)

Met schoonmaakazijn. Dat is sterker dan gewone azijn. Te koop bij de supermarkt of drogist in groene flessen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met azijn lukt dit prima,als het erg aangeslagen is kun je bij oa Da drogist van HG een prima middeltje hiervoor krijgen. Je kunt natuurlijk ook antikalk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als alternatief kun je ook een rvs reiniger proberen

meestal zit dat als een soort tandpasta in een tube, werkt geweldig op metalen oppervlakken.

Heeft bij mij zelfs (na regelmatig gebruik) de krassen (eigen schuld, zelf gemaakt) uit mijn rvs kookplaat vrijwel weggehaald
amigo