waarom trachten de meesten onder ons een pas gemaakte vlek ?

bijna direct na het maken van een vlek (bij het eten of bij het schilderen of nog anders), wrijven de meesten onder ons deze weg, althans dat hopen we, en meestal lukt ons dit niet. en hebben we de boel nog verergerd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ha ha leuke vraag
in mijn optiek is dat een combinatie van een soort instinct (snel wegvegen die vlek) EN het feit dat veel vlekken als je direct wegveegt wel makkelijk weggaan en als je wacht niet meer

Verf bijv droogt dan wat in en dan blijft er zo'n rand over en als je helemaal wacht moet je het wegkrabben.

Vegen moet echter, heb je gelijk in wel met beleid anders maak je er ook een smeerboel van
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Fijne vraag. Mijn antwoord is de vlek eruit knippen. Een dergelijke vraag vraagt om een dergelijk antwoord.