Vage hobbeltjes op badrand

Hallo als bij mij thuis iemand voor je in bad is geweest en je gaat met je hand over de rand waar het water van de vorige was, voel ik een soort van hobbelige lijn. Ik maak hed altijd schoon met een nat washandje, weet iemand wat het is? Ps de lijn is niet tot amper zichtbaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

badschuim of shampoo resten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangehechte zeep- en vuilresten.
Laat ieder na gebruik het bad schoonmaken, dat is wel zo fris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn zeep en huidvet resten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een combinatie van dode huidcellen,shampoo en zeep resten. Vaak zie bij gebruik van bodolie en of badzout ee hele vettige waas in het bad.Het is uit hygienisch oogpunt ook aan te raden na het badderen het bad met heet water uit te spoelen voor de volgende badganger.
Die (vettige) rand waar jij het over hebt kun je het beste met een sponsje en zacht schuurmiddel verwijderen,daarna even spoelen met heet water en je hebt een lekker schoon badje.