Hoe krijg ik het beste kattenharen uit m'n kleding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?welk antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, geen enkele outfit is compleet zonder kattenharen denk ik altijd maar :P

Het beste antwoord

ER zijn speciale borstels voor met een rode fluweelachtige kant.
Je kan er mee over de kleding strijken.
Wel tegen de vezel in.
Ook zijn er speciale handschoenen te koop bij de dierenwinkel waarmee je de ergste katteharen kunt verwijderen zodat niet alles aan je kleding blijft hangen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Plakroller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die plakrollers van de V&D en H&M ik heb ze alleen nog maar daar gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Blokker liggen ze ook, fijne rolletjes, schuin opgedraaid dat je makkelijk er eentje afhaalt.
Of met een vochtig doekje. 't schijnt ook te gaan met een ouwe panty over je hand, maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe een stuk breed plakband binnenste buiten om je hand en dep de haren hiermee op