Kan het kwaad dat ik m'n zilveren ring niet afdoe wanneer ik met me handen in het sop moet?

Het gaat dan niet om een kwartiertje soppen maar een hele dag want ik maak een eetcafe schoon. De ring gaat dermate moeilijk af dat ik hem liever laat zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Nee hoor, er gebeurt niks mee. Ze worden misschien wel schoon van

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je zilveren ringen schoon gaat maken heb je 6 dingen nodig:
- Zilveren sieraden
- Oude tandenborstel (voor de moeilijke plekken)
- Alcohol
- Water
- Ammonia
- Zeepsop

Dus het kan echt geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je vingers zwellen op tijdens het schoonmaken. Ik zou je ring afdoen, dat is ook beter voor je vingers met al dat sop.
Je kunt je ring verwijderen met groene zeep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het wordt er zelfs schoner door. mocht je ring door iets anders toch te verkleuren, een tip:
met heet water en zout schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf de ring thuis laten als ik jou was want onder de ring komen etensresten en resten van water en schoonmaakresten te zitten.Dit is onhygiënisch en je kunt er eczeem op je huid onder de ring van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een kettinkje draagt kun je de ring daar aan doen als je bezig bent met schoonmaken. Op zich is het niet schadelijk voor de ring en kun je hem gewoon om-houden maar zoals mijn voorgangster al zei, je kunt er nare eczeem van krijgen. Ik doe mijn ring altijd af met schoonmaken en maak mijn vingers goed droog voordat de ring weer omdoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je alleen schoonmaakt in dit eetcafe.
Maar als je ook nog eten erbij bereidt mag dit volgens de horecawet niet.
Mocht je alleen schoonmaak werkzaamheden verrichten dan raad ik jou aan de ring af te doen.
Het kan namelijk zijn dat je hem verliest omdat sop erg glad is.
Je zou niet de eerste zijn.
En dat is eeuwig zonde.