Waarvoor dient die uitklapbare 'antenne' op mijn vileda strijkplank (boven de stekkerdoos)?

Klinkt misschien raar voor mensen die het regelmatig gebruiken.....maar ik zou bijgod niet weten waarvoor dat ding geïnstalleerd is. Ik vind het zelfs irritant en zit me voortdurend in de weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Om je snoer in te doen zodat het niet in de weg zit. Maar je kunt hen er gewoon afhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha...DAARVOOR ....nooit aan gedacht. dank +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg echter het snoer niet door die oog.....????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet als een draad door een naald proberen het snoer erdoor te krijgen, je moet het snoer ergens in het midden pakken en dan rondjes door het spiraaltje maken.

Andere antwoorden (4)

Die is er toch om de kabel van je strijkijzer te hangen.. of heb ik het mis hah..

:\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kabelhouder, voor het snoer van je strijkijzer, zodat de kabel niet op de plank ligt en je er niet met je strijkijzer per ongeluk overheen strijkt. Toch wel erg handig, lijkt me :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een zogenaamd snoergeleider. Bedoelt om de kabel weg te houden bij het strijkijzer. Stukje veiligheid dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk eerder dat het je ophang rekje is om kleding aan hangertjes te hangen als je deze gestreken hebt. Die snoergeleider zit er naast. Deze kan je omhoog halen en inklappen voor als je de strijkplank niet gebruik en wegzet.