Een steradent tablet oplossen in een half glas warm water, het nog bruisende spul op de vlek gieten, dan schoondeppen en/of voorzichtig wrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ossegal gebruiken en dan een tijdje inlaten trekken.dan gewoon wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eerst met plakband heel voorzichtig indien de saffraan nog vers erop ligt dit eraf kunnen halen.
Indien dit niet werkt poeder erop strooien zodat dit in de poeder trekt.
Heel voorzichtig daarna afborstelen met hele zachte borstel.
Daarna met een fijnwasmiddel de mintgroene blouse wassen.
Zonodig de behandeling herhalen.
Maar eerst zoveel mogelijk droog verwijderen.
12 jaar geleden
Ik gebruik tegenwoordig voor alle vlekken biotex. werkt geweldig... Ik heb hiermee zelfs een rode wijnvlek uit een witte bloes gekregen