hoe krijg ik de stank van benzine weg?

in de berging heb ik een jerrycan omgespoeld met water en daarna met veel water na-gespoeld.Toch blijft het erg stinken naar benzine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
smaken verschillen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je als oplossing eens denken over het weggooien/ontsteken van de benzine. Veel succes!

Het beste antwoord

Om te beginnen eerst een flinke schrobbeurt van de vloer met een of ander goedkoop schoonmaakmiddel of (schoonmaak)azijn. Dan krijg je misschien een wat neutralere lucht, want de lucht van schoonmaakazijn is ook niet meteen verdwenen.

Alles tegen elkaar openzetten en flink laten doorwaaien helpt natuurlijk ook. Het probleem hierbij zal meestal wel zijn dat je maar een deur hebt en waarschijnlijk ook geen raam, zodat er weinig door kan waaien.

Wellicht kun je het ook proberen met een of meerdere ventilators.

Je zou ook kunnen proberen om een of andere goedkope fles parfum in de berging te versprenkelen.

En al het koffiedrab wat je kunt verzamelen uitspreiden in hoopjes op plastic zakken, koffiedrab neutraliseert. Gemalen koffie nog beter maar dat zal een al te dure oplossing zijn.

Het is wel geen vocht, maar misschien is een vochtvreter ook nog een idee.

succes ermee
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

lekker laten luchten, die vieze lucht vervliegt vanzelf