Goed schuimend badschuim?

Wie weet er een goede badschuim waar je echt heel erg veel schuim mee krijgt. Of wie heeft er tips om veel schuim te krijgen.

Het moet geen waspoeder zijn ofzo, maar wel echt badschuim voor in bad.

Tnx

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
31.1K

Het beste antwoord

Met zo ongeveer elk badschuim, ook de allergoedkoopste, kun je een heerlijk schuimbad maken. Gewoon de nodige hoeveelheid zeep in het bad, en een flinke harde straal er op. Hoe harder de straal, hoe meer schuim.

Nadeel is dat je zodra je in bad zit het schuim vrij snel afbreekt. Vooral als je je haar gaat wassen ; dan verdwijnt het badschuim als sneeuw voor de zon. Als je trouwens ECHT een schuimbad heel snel dood wil zien slaan, moet je er voor de grap eens een snufje deodorant over spuiten ; in minder dan geen tijd álle schuim weg.

Een schuimbad blijft het langst intact als je tevoren even doucht voor je het bad gaat vullen, en je haren niet wast in het bad. Kun je het zeker met het schuim uithouden tot het water te koud wordt om nog lekker in te zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je hebt van die grote jerrycan-achtige flessen met badschuim, probeer die es. Het ruikt niet zo lekker als de duurdere. Je kan ook als extra een scheut afwasmiddel dr bij doen. Even flink met je handen erdoor en schuimen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe eerst de badschuim in het bad en laat daarna pas het bad vollopen (harde straal). daarna effe het schuim verdelen zodat je nog meer kunt kweken. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip voor heel veel schuim: maak bubbels.. hoe meer lucht en beweging in het water, hoe meer schuim. Dus doe eerst het badschuim in het bad, en zet daarna de kraan goed hard aan. Als het bad al vol is kun je ook het water in beweging houden en zo meer schuim krijgen, maar wat het allerbeste werkt:
een bubbelbad. Als je schuim in een jetstream- of bubbelbad doet, zit je binnen de kortste keren in een laag schuim. Als goedkopere optie heb je tegenwoordig ook voortaan van die matten die je in je eigen bad kunt leggen en ook lucht bubbelen, kost een paar tientjes, heb je een hele berg schuim, bij welk badschuimmerk dan ook..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan zelfs met het goedkoopste badschuim.
Gewoon net als mijn vriend er veel te veel van in het bad gooien op de plek waar de straal het bad raakt. De kraan er met een harde straal opzetten. Ik heb achteraf vreselijk gelachen, we zaten in bad en konden elkaar door het schuim niet eens zien :-) Wil je echt verzekerd zijn van veel schuim voeg er dan een paar druppels dreft aan toe.

Toegevoegd na 52 seconden:
Een stuk gewone zeep moet je dan niet in bad hebben, dat laat het schuim direct verdwijnen.