Is er een middel in de handel te koop dat RVS duurzaam beschermd tegen vingerafdrukken en vlekken?

In onze nieuwe keuken hebben we veel RVS. O.a. de afzuigkap. Vlekken en vingerafdrukken steeds te moeten wegpoetsen vind ik geen leuke bezigheid.

Toegevoegd na 1 uur:
Dank jullie wel voor de antwoorden.Maar ik bedoel een middel dat RVS een lange tijd (een jaar) bescherming geeft, zodat je het alleen maar schoon hoeft te maken met een vochtige doek. Dit product blijkt te bestaan! (Zonet,van een kennis gehoord. Hij had ook iets vernomen over `Nano protector`.) ik heb daarna al op internet gekeken, maar tot nu toe nog geen goede site gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Ik gebruik altijd Top Oven reiniger. Het is een soort van spuitbus. Je spuit het op je afzuigkap en laat het ten minste 1 uur inwerken, daarna veeg je het eraf met een doekje. Bij erge vervuiling herhaal je dit zonodig een keertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je een site die een anti vingerafdrukmiddel voor RVS verkoopt,je moet wel even scrollen eer je het middel tegen komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik houdt mijn RVS kookplaat bij met babyolie, paar druppeltjes op de plaat en dan met een zacht doekje na wrijven. Ik moet dit wel elke dag doen, maar kost weinig tijd en energie. Ik doe dit al 6 jaar zo en mijn spullen zien eruit als nieuw.

Toegevoegd na 1 uur:
Kost net zoveel tijd als vochtig afnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke tip Crea, dankjewel. Maar ik zoek een antwoord op mijn vraag.
Kijk eens op deze site
http://www.bouwglas.nl/nanocoat/bestellen/nanocoat_bestellen.php