Ik heb m'n eendendonzen dekbed net in de was gegooid en daarna in de droger. Het stinkt en is nog niet droog. Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb hem op 60 graden gewassen en 60 graden gedroogd. De droger is klaar, maar hij is nog steeds nat. Het stinkt echt vies! Is dit normaal? En gaat het weer weg zodra 't droog is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Ik zou het dekbed buiten hangen te drogen morgen en daarna nog even een half uurtje voor het opschudden zeg maar in de droger. De geur zal we zijn als het dekbed droog is, op welke manier je het ook droogt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijven drogen met een tennisbal in je droger, dit klopt je dekbed op. Bij mij is het ook gebeurd en na 5/6 x drogen met de tennisbal is de stank verdwenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad: pas als het dekbed kurkdroog is gaat de lucht (grotendeels) weg.
Dus in de droger tot ie droog is!
doe een geurdoekje in de droger.