Hoe maak ik mijn iPad hoes schoon? De binnenkant is suède en er zit veel stof op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Eerst proberen goed te borstelen.
Anders schoonmaken met een beetje ouderwetse vloeibare groene zeep. Goed naspoelen met water. Niet in de zon laten drogen en hij is weer zo goed als nieuw.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stofzuigen, eventueel met een borsteltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plakband andersom om je vingers wikkelen en dan met je hand vrijven. Je zal zien, al het stof en pluisjes aan je plakband!! Perfect. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een suède borsteltje die voor je schoenen bedoeld is. Dat is een soort rubberenborsteltje, daar gaat het prima mee.