hoe maak je een polyester douchecabine schoon er zit onderaan allemaal bruine aanslag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

dat is vuil kalkaanslag. Gebruik kalkreiniger van HG
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om dit niet met schoonmaakmiddel te doen van de supermarkt. Bij alle tegel/badkamer handelaren kun je schoonmaakproducten vinden speciaal hierop gericht. Deze zijn niet tot stand gekomen door goede reclame maar door onderzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is één goede oplossing voor,naar de Wibra en Dasy halen. Je moet wel de gele Dasy hebben.
Even inspuiten met Dasty na spoelen en klaar.
Dasty kost nog geen twee euro,en is alleen bij de Wibra toe koop.
Probeer het,het werkt echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De douchecabine nat maken, wat pure soda op je natte lap doen of spons en goed gaan boenen, zonder boenen gaat schoonmaken gewoon niet, daar kom je gewoon niet onderuit.

Als alles schoon is geworden en goed droog is, dan kun je de polyester cabine insmeren met auto wax, dit zorg voor een mooie glans en zorgt ervoor dat de cabine veel langer schoon blijft en daarna ook weer makkelijker schoon te maken is.