als ik in leren salon ga zitten blijf je eraan kleven en geeft het kleur af aan je kleren..weet iemand raad?

Toegevoegd na 20 minuten:
is geen nieuw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als hij nieuw is : terug naar de winkel voor schadevergoeding.
anneliez
12 jaar geleden
Vaak geeft pull-up leer deze problemen. Ik had ergens de tip gelezen om het leer in te wrijven met Pledge maar dit werkt maar even. Als het waslaagje verdwenen was kleefde de bank weer. De grand-foulards die ik er ten einde raad maar overheen gelegd had zaten zelfs vastgeplakt aan de bank op den duur.... Als deze klacht nog niet zo lang bestaat zou ik eerst de winkel/fabrikant eens bellen of zij een passende goedwerkende oplossing hebben. Misschien heb je nog garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Informeer bij een meubelzaak of er een soort sealer voor dit probleem bestaat. Ik heb mijn bank na veel ergernis bij het grofvuil gezet maar misschien bestaat er nu een middeltje voor.Weggooien kan altijd nog.Succes!
Goed gaan boenen met groene zeep. Dan haal je alle restjes (zeep of viezigheid) waardoor het plakt eraf en het laat een beetje een vettig laagje na die niet vettig is maar wel plakvrij. Dit doe ik met de leren bank.