Hoe kun je ervoor zorgen dat voorgevormde beha's mooi blijven in de was?

Ik heb veel voorgevormde beha's, maar als ze in de was gaan dan wordt het zo slap, terwijl de beha's eerst stevig waren. Ik doe ze al in een waszak, maar dat schijnt niet veel te helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je hebt ook speciale wasbollen daarvoor, keer gezien bij de blokker dacht ik, kan je per bol 2 voorgevormde BH's indoen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je ze met de hand uitwassen, dus niet in de machine gooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmhm laat ik dat dan maar eens doen ja, zoveel werk zijn een paar beha's nou ook weer niet.
Je moet voorgevormde beha's nooit in de wasmachine doen!
Ik zet ze altijd in een sopje met een fijnwasmiddel, dan blijven ze echt mooi hoor.
Zo'n waszak gebruik ik dan weer wel bij "gewone" bh's in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een waszakje of speciale bol op een fijnwas programma en geen wasverzachter gebruiken, door de wasverzachter gaan de cups uitlubberen