Hoe maak je het voetbed van birkenstocks schoon?

De titel spreekt voor zich :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

daar heb ik bij een schoenenwinkel bij ons in het winkelcentrum speciale spuitbussen voor gezien. dus ik denk dat je het bij de betere schoenwinkel moet proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, nooit van gehoord. Hoe heet die winkel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was nimco ik weet niet of dit een landelijke keten is,maar deze zit in amsterdam noord
Je kan het voetbed voor gebruik inspuiten met speciale spuitbus! Hierdoor blijft voetbed schoon en word deze minder snel bruin en vies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voetbed bestaat uit 'open' leer dat het meest lijkt op suede. Als je het wil beschermen, kun je het beste een spuitbus voor suede gebruiken, heb ik me door een vriendelijke schoenendame laten vertellen. Anderzijds: het verkopen van een spuitbus is tegenwoordig zowat de belangrijkste inkomstenbron van de schoenenwinkeliers, en of ze echt nut hebben, is maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar leggen ze wel erg de nadruk op: spuitbussen voor vanalles: +