Hoe kan ik met tandpasta krasjes weghalen?

en dan ben ik ook benieuwd waarom het werkt..

Alvast bedankt!
Jajadingesdeluxe

Toegevoegd na 5 minuten:
maar moet ik dan alleen een beetje tandpasta of ook verdunnen met water?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de tandpasta voorzichtig op de cd te smeren, even wachten en voilà!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het schuurmiddel wat erin zit polijst het ondiepe krasjes weg.

Toegevoegd na 19 minuten:
Het hoeft niet verdunt te worden maar je moet ook niet teveel gebruiken. Een klein stipje is genoeg.