wie heeft ervaring met #Eurobot 2011 van Robo-duster? Doet ie het een beetje op tapijt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik kwam nog wel iets tegen op amazon er stonden 4 reacties, redelijk goed maar het is een nagemaakt china product

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.amazon.com/Roto-Duster-Set-Motorized-Dusters/product-reviews/B000QYIQI8/ref=cm_cr_pr_hist_2/186-7314991-4242262?ie=UTF8&showViewpoints=0&filterBy=addTwoStar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaan deze reviews niet over de Eurobot 2011 die door Groupon wordt aangeboden, maar over een heel ander soort apparaat!
Na wat uitzoek werk lijkt het mij dat ze bij Xiamen Pakwang vandaan komen. Chinese fabrikant of dealer van dit soort apparaten. Misschien dat iemand daar wat aan heeft.