Kan je een waterkoker schoonmaken met azijn en hoeveel azijn moet er dan in??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Ja dat kan.
Ik zou er gewoon half schoonmaakazijn, half water in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat gaat probleemloos:vul uw waterkoker met water en voeg ong.een tas azijn toe,laten koken en even laten inwerken.Daarna goed uitspoelen.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien voor de ‘hollanders’ onder ons even melden dat een ‘tas’ en ‘kopje’ betekent ;)
ja schoonmaakazijn werkt perfect , en de hoeveelheid ,ligt eraan hoe vies je waterkoker is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kopje azijn is genoeg. Aanvullen met water. Laat het koken, weggooien, even wachten tot de waterkoker wat afgekoeld is en dan nog een keer water koken om het zuur weg te krijgen. Dat water ook weggooien dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord. Ik vul mijn waterkoker tot het warmte-element onder het azijnniveau zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Er zit vast wel een schaalverdeling op je koker. Ga niet onder het laatste streepje dus niet minder dan een halve liter. Je mag best een beetje meer water toevoegen op een kopje (is ca. 200 cl) azijn.