Kun je all stars wassen in de wasmachine?

Lekt de kleur of gaat het logo dan niet kapot?
Het gaat om stoffen blauwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon met de hand.

Het beste antwoord

Ik heb het ook altijd gedaan! De kleur kan wel wat valer worden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Klinkt raar maar het beste is de vaatwasser!! In de wasmachine draait de trommel heel hard waardoor je schoenen kunnen beschadigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke!
we hebben alleen geen vaatwasser. ( iets waar mijn ouders altijd een gekoesterde hekel aan hebben, grrrr)
Je kan volgens mij gewoon beter in wasmachine hoor, dan kan je er tenminste zeep voor stof in doen en niet eenschoonmaakmiddel voor borden en aangekoekte vetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nagel borstel met zeep en zonder water helpt ook

Toegevoegd na 40 seconden:
gewone handzeep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik deed het ook, maar stopte ze in een kussensloop (die je dicht maakt). Heb ooit gehoord dat dat beter was, maar weet niet precies waarom. Ging in ieder geval prima!